مطالب توپ
تاريخ : سه شنبه 26 شهريور 1392برچسب:, | 8:43 | نویسنده : آرینا (ایسپک)

 

سلامتي پنگوئن كه نيم وجب قد داره ولي لاتي راه ميره"

سلامتي سندباد كه بچه دروازه غار نبود ولي همه دنيارو با شلوار شيرازي گشت"

سلامتي باغچه كه گلش شمايي و خاكش ما.

.

.

.

 

بچه : مامان ديروز من و بابام تو اتاق انتظار نشسته بوديم كه بابا گفت از جام بلند شم و جامو به يه خانوم بشينه

مادر : كار خوبي كردي پسرم

بچه : آخه ماما من روي پاي بابا نشسته بودم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

.

.

.

امشب بيا خونمون چند بيت شعر بنويسيم

 

 

دكترشريعتي درحال مخ زدن پروين اعتصامي!

.

.

.سه تا از بهترين خواباي دنيا: 1)خوابيدن روي پاي مامان وقتي كه كلي خسته اي 2)خوابيدن روي شونه ي عشقت وقتي تنهايي 3)خوابيدن با چشماي باز تو كلاس وقتي استاد داره درس مي ده

.

.

.

از معتاد مي پرسن چطور شد كه معتاد شدي

گفت :

آغا ما با دوستامون قرار گذاشتيم فقط روزاي تعطيل بكشيم يهو خورديم به تعطيلات نوروز!

.

.

.چشم ديگه آب نمي خوره

ديروز سانديسم گرفتم نخورد

كصافط فقط ويسكي مي خوره

:()

.

.

.دختره نوشته : دلارم نشديم بكشيم پايين ملت حال كنن<‏p‏/>دخترم شما بكش پايين ملت حال نكردن با من!

.

.

.خواهر دوستم 3 4 سالشه رفته بود تو اتاقش داشت با عروسكاش بازي ميكرد يهو اومدد

بيرون زد زير گريه پرسيديم چي شده

گفت عروسكام منو بازي نميدن
..
.
من:|||||

دوستم:|||
.
 
.
 
.
فحش های جدید

قيافت شبيه ريال شده !!
مرتيكه شعورش در حد رياله !!
هوي بچه ريالي !!
ريال نخور !!
ريال شعر !!!!!! خخخ..
.
 
.
كشوري كه دومين منابع گاز و نفت جهان را دارد

كشوري كه بهترين فرش جهان را دارد

كشوري كه بهترين خاويار جهان را صادر ميكند

كشوري كه بهترين پسته جهان را دارد

كشوري كه يكي از بهترين توليد كنندگان زعفران است

كشوري كه آثار تاريخي گوناگوني دارد

كشوري كه درآمد زيادي از اماكن ديني دارد.

كشوري كه مرغوب ترين برنج حهان دارد

كشوري كه يكي از بهترين چايي هاي دنيا را دارد

.
.
.
.
.
صاحب كم ارزش ترين پول دنيا است :|
.
 
.
 
. يادش بخير اون قديما وقتي بچه بوديم مترآهني رو سيخ مي برديم بالا وقتي مي شكست افسرده مي شديم!(خداییش من اینجوری بودم.شماها رونمیدونم!)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • ناژین توس
  • تازیانه